Pan Twardowski (00335/WG) Wiek: 6+
Wojciech Grajkowski
Pan Twardowski (00335/WG)
Wiek: 6+
Wojciech Grajkowski
- Producent: Granna
- EAN: 5900221003352
- Format: 18.8 x 27.3 x 5.3 cm
- Oprawa: pudełko
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Pan Twardowski (00335/WG) - Wojciech Grajkowski
Dawno, dawno temu w mieście Kraków żył sobie Pan Twardowski. Mądry i uczony, lecz pragnął tylko jednego - mocy magicznej. Pewnej nocy pojawił się u niego diabeł i zaproponował układ. W zamian za moc magiczną Twardowski odda diabłu swą duszę. Co prawda szlachcic pożądał tej mocy ale do piekła mu po drodze nie było, więc postanowił przechytrzyć diabła. Obiecał oddać mu duszę, ale tylko w Rzymie, jednocześnie nie mając zamiaru się tam wybierać. Twardowski zasłynął na całym świecie ze swoich magicznych umiejętności. Potrafił wszystko - od zmieniania ludzi w zwierzęta, po widzenie przeszłości i przyszłości. Szlachcic stał się sławny i bogaty. Tego diabeł jednak nie zamierzał dłużej znosić i podstępem zwabił mistrza do karczmy pod nazwą Rzym. W tym momencie do akcji wchodzi gracz, którego zadaniem jest znaleźć Pana Twardowskiego. Niestety zadanie nie będzie takie łatwe. Twardowski potrafi dzięki magii przybierać wygląd różnych postaci i łatwo wtapiać się w otoczenie.
Celem gry Pan Twardowski jest zapamiętanie rozstawu karczmy, zakrycie oczu, a następnie (po usłyszeniu ustalonego znaku) zdjąć zakrycie i wskazać, który z kafelków został podmieniony przez innego gracza. Jeśli uda Ci się to zrobić, otrzymasz wskazówkę, która pozwoli Ci w poszukiwaniach. Wygra ten, kto pierwszy rozpozna i wskaże Twardowskiego.
Zawartość pudełka:
- 16 dwustronnych kafelków karczmy
- 6 kart portretów
- 6 kart wskazówek
- 4 piekielne maski na oczy
- klepsydra
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 6
Średni czas gry: 20 minut
Wiek: 6+
Szczegóły: Pan Twardowski (00335/WG) - Wojciech Grajkowski
Nazwa: Pan Twardowski (00335/WG) Wiek: 6+
Autor: Wojciech Grajkowski
Producent: Granna
Kod paskowy: 5900221003352
Języki: polski
Format: 18.8 x 27.3 x 5.3 cm
Oprawa: pudełko
Recenzje: Pan Twardowski (00335/WG) - Wojciech Grajkowski
Podobne do: Pan Twardowski (00335/WG) - Wojciech Grajkowski
-
Cena dostępna po zalogowaniu
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Wojciech Grajkowski (8)
- Na tropach przyrody 6. Podręcznik przyroda dla klasy 6 szkoły podstawowej (Nowa Era) - miękka
- Pan Twardowski (00335/WG) (Granna) - pudełko
- Zęby (Dwukropek) - twarda
- Dziennik. Zagadkowa podróż (FoxGames) - Miękka ze skrzydełkami
- Bachor. Bezradnik dla nieudacznych rodziców (Wydawnictwo Krytyki Politycznej) - miękka ze skrzydełkami
- Krew (Dwukropek) - Twarda
- Drzewa. Wyd. 2 (Dwie Siostry) - Twarda
- Chorowanie (Dwukropek) - Twarda