Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Książka

Komunikacja marketingowa
Istota, uwarunkowania, efekty

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788363391508
  • Ilość stron: 272
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Komunikacja marketingowa - Teresa Taranko

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.:
? istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
? zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
? specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
? uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
? czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
? modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
? rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.


?Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem?.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor


Szczegóły: Komunikacja marketingowa - Teresa Taranko

Tytuł: Komunikacja marketingowa
Podtytuł: Istota, uwarunkowania, efekty
Autor: Teresa Taranko
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391508
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg


Recenzje: Komunikacja marketingowa - Teresa Taranko

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Teresa Taranko (1)