Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Książka

Komunikacja marketingowa
Istota, uwarunkowania, efekty

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788363391508
  • Ilość stron: 272
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Komunikacja marketingowa - Teresa Taranko

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.:
? istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
? zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
? specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
? uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
? czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
? modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
? rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.


?Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem?.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Producent:
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Świstaka 8
05-500 Siedliska (PL)
tel:
email: [email protected]


Szczegóły: Komunikacja marketingowa - Teresa Taranko

Tytuł: Komunikacja marketingowa
Podtytuł: Istota, uwarunkowania, efekty
Autor: Teresa Taranko
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391508
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg


Recenzje: Komunikacja marketingowa - Teresa Taranko

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Teresa Taranko (1)