Marketing Podręcznik akademicki
Michalski Eugeniusz
Marketing Podręcznik akademicki
Michalski Eugeniusz
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 8301140518
- Ilość stron: 648
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Marketing Podręcznik akademicki - Michalski Eugeniusz
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy!
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie.
Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni.
Profesor Eugeniusz Michalski został uhonorowany NAGRODĄ INDYWIDUALNĄ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU w roku 2004 za książkę "Marketing. Podręcznik akademicki" wraz z towarzyszącym jej aneksem internetowym. Gratulujemy naszemu autorowi i zachęcamy do zapoznania się z nagrodzoną publikacją i aneksem!
Szczegóły: Marketing Podręcznik akademicki - Michalski Eugeniusz
Tytuł: Marketing Podręcznik akademicki
Autor: Michalski Eugeniusz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830114051903
ISBN: 8301140518
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 648
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.955 kg