Rynek mediów w Polsce Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych
Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek
Rynek mediów w Polsce
Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych
Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788375458251
- Ilość stron: 318
- Format: 23.6x16.0
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Rynek mediów w Polsce - Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...).
Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej".
prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szczegóły: Rynek mediów w Polsce - Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek
Tytuł: Rynek mediów w Polsce
Podtytuł: Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych
Autor: Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375458251
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 318
Format: 23.6x16.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg