Controlling działalności marketingowej

Książka

Controlling działalności marketingowej

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788320816808
  • Ilość stron: 232
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 52,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Controlling działalności marketingowej - Nowak Marta

W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu.
Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych obszarów wiedzy: marketingu i controllingu. Stworzony w ten sposób instrument -- controlling działalności marketingowej -- pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu.


Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono:
- działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, rolą interesariuszy i wyeksponowaniem najważniejszych instrumentów marketingowych;
- filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controllingu przedsiębiorstwa oraz profil controllera marketingowego;
- bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej;

- instrumenty controllingu działalności marketingowej.


Książkę można odbierać zarówno w kategoriach aplikacyjnych, jak i poznawczych. Z jednej strony zawiera walory poradnika dla praktyków gospodarczych i kadry kierowniczej przedsiębiorstw wspartego wieloma przykładami, z drugiej -- stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim zarządzania, finansów i rachunkowości, marketingu i controllingu.


Szczegóły: Controlling działalności marketingowej - Nowak Marta

Tytuł: Controlling działalności marketingowej
Autor: Nowak Marta
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320816808
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 232
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.425 kg


Recenzje: Controlling działalności marketingowej - Nowak Marta

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×