Controlling działalności marketingowej
Nowak Marta
Controlling działalności marketingowej
Nowak Marta
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788320816808
- Ilość stron: 232
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Controlling działalności marketingowej - Nowak Marta
W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu.
Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych obszarów wiedzy: marketingu i controllingu. Stworzony w ten sposób instrument -- controlling działalności marketingowej -- pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu.
Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono:
- działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, rolą interesariuszy i wyeksponowaniem najważniejszych instrumentów marketingowych;
- filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controllingu przedsiębiorstwa oraz profil controllera marketingowego;
- bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej;
- instrumenty controllingu działalności marketingowej.
Książkę można odbierać zarówno w kategoriach aplikacyjnych, jak i poznawczych. Z jednej strony zawiera walory poradnika dla praktyków gospodarczych i kadry kierowniczej przedsiębiorstw wspartego wieloma przykładami, z drugiej -- stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim zarządzania, finansów i rachunkowości, marketingu i controllingu.
Szczegóły: Controlling działalności marketingowej - Nowak Marta
Tytuł: Controlling działalności marketingowej
Autor: Nowak Marta
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320816808
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 232
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.425 kg
Recenzje: Controlling działalności marketingowej - Nowak Marta
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Nowak Marta (16)
- Jadwiga (Teologia Polityczna) - Miękka
- Psychologiczne aspekty controllingu (Nieoczywiste) - Miękka
- Kuchniokracja. Deserownik (Publicat) - twarda
- Controlling personalny w praktyce przedsiębiorstw działających w Polsce (CeDeWu) - Miękka
- Kawiarenka poetycka 3 Antologia (Krywaj) - miękka
- Którędy na wolność? (Prószyński i S-ka) - twarda
- Ucieczka (Lipstick Books) - miękka ze skrzydełkami
- Rola prawa w systemie gospodarki przestrzennej (Scholar) - Miękka
- Tajemnicza Ziemia Rawska (Roster) - Miękka
- Rozwój kompetencji menedżera ochrony zdrowia (Wiedza i Praktyka) - Miękka
- Róże poezji Antologia 4 (KryWaj) - Miękka
- #LIKEASTAR. Make-up by Magdalena Pieczonka (BeYA) - Miękka
- Leksykon mierników dokonań (CeDeWu) - Miękka
- Controlling personalny w praktyce przedsiębiorstw działających w Polsce (wyd. II) (CeDeWu) - Miękka
- Psychiatria interdyscyplinarna przypadki kliniczne (Medical Tribune) - Miękka
- Gabi Pierwszy dzień w żłobku (Nowa Baśń) - Twarda