CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

,

Książka

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

,

  • Wydawnictwo: Znak Horyzont
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788324054527
  • Ilość stron: 288
  • Format: 16.3 x 23.5 cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.



Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.



Content elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.


Szczegóły: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

Tytuł: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
Autor: Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Wydawnictwo: Znak Horyzont
ISBN: 9788324054527
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 288
Format: 16.3 x 23.5 cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.55 kg


Recenzje: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: