CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
- Wydawnictwo: Znak Horyzont
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788324054527
- Ilość stron: 288
- Format: 16.3 x 23.5 cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Szczegóły: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Tytuł: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
Autor: Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Wydawnictwo: Znak Horyzont
ISBN: 9788324054527
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 288
Format: 16.3 x 23.5 cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.55 kg