Dylemat przełomowej innowacji

Dylemat przełomowej innowacji

  • Producent: Kurhaus Publishing
  • Rok produkcji: 2018
  • ISBN: 9788365301376
  • Ilość stron: 260
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dylemat przełomowej innowacji - Joshua Gans

Trudno dziś wyobrazić sobie rozmowy o biznesie bez wspominania o przełomowej innowacji. Jednak popularność tego pojęcia sprawia, że jego znaczenie coraz bardziej rozmywa się, a nawet wypacza. Tak twierdzi Joshua Gans, ekonomista z Uniwersytetu Toronto od lat przyglądający się temu, jak wielkie firmy reagują na zjawiska czy technologie, które zmieniają nie tylko ich branże, lecz również sposób w jaki żyją ludzie.
Guru zarzadzania Clayton Christensen napisał w 1997 roku, że wielkie firmy właśnie dlatego przegrywają w konfrontacji z przełomową innowacją, że działają podręcznikowo. Joshua Gans polemizuje z Christensenem i twórczo rozwija jego tezy. Czy iPhone był, czy nie był innowacją przełomową? Czy Blockbuster, gigant na rynku wypożyczalni wideo, miał szansę wygrać z Netflixem? Dlaczego zniknęła Encyklopedia Britannika? Jak wielkim firmom o ugruntowanej pozycji, takim jak Canon czy Microsoft, od lat udaje się oswajać innowację? Gans dostarcza narzędzi do poszukiwania odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące najciekawszych zjawisk we współczesnej gospodarce.


Szczegóły: Dylemat przełomowej innowacji - Joshua Gans

Tytuł: Dylemat przełomowej innowacji
Autor: Joshua Gans
Producent: Kurhaus Publishing
ISBN: 9788365301376
Rok produkcji: 2018
Ilość stron: 260


Recenzje: Dylemat przełomowej innowacji - Joshua Gans

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×