Pewny start Zajęcia rewalidacyjne Poziom 2 Percepcja słuchowa Karty pracy z płytą CD

Książka

Pewny start Zajęcia rewalidacyjne Poziom 2 Percepcja słuchowa Karty pracy z płytą CD

  • Wydawnictwo: Szkolne PWN
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788326229008
  • Ilość stron: 112
  • Format: 20.5x28.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 94,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 94,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Pewny start Zajęcia rewalidacyjne Poziom 2 Percepcja słuchowa Karty pracy z płytą CD - Kamila Kuprowska-Stępień

Publikacja zawiera karty pracy oraz płytę z zakresu percepcji słuchowej.
Karty pracy ćwiczą słuch fonematyczny oraz umożliwiają samodzielną pracę ucznia poprzez redukcję podpowiedzi wizualnych oraz słuchowych. Ponadto celem kart pracy jest rozwijanie percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, umiejętności kojarzenia, sprawności grafomotorycznych poprzez oddziaływanie wielomodalne oraz na różnych płaszczyznach.

Materiał jest skierowany przede wszystkim do pedagogów specjalnych, psychologów, terapeutów pracujących z młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym. Materiały mogą być także wykorzystywane w pracy terapeutycznej z uczniami z całościowymi zanburzeniami rozwoju, opóźnionym rozwojem mowy czy deficytami percepcji słuchowej.


Szczegóły: Pewny start Zajęcia rewalidacyjne Poziom 2 Percepcja słuchowa Karty pracy z płytą CD - Kamila Kuprowska-Stępień

Tytuł: Pewny start Zajęcia rewalidacyjne Poziom 2 Percepcja słuchowa Karty pracy z płytą CD
Autor: Kamila Kuprowska-Stępień
Wydawnictwo: Szkolne PWN
Seria: Pewny Start
ISBN: 9788326229008
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 112
Format: 20.5x28.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.368 kg


Recenzje: Pewny start Zajęcia rewalidacyjne Poziom 2 Percepcja słuchowa Karty pracy z płytą CD - Kamila Kuprowska-Stępień

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: