Wymogi formalne w umowach konsumenckich

Książka

Wymogi formalne w umowach konsumenckich

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788381286701
  • Ilość stron: 412
  • Format: 13.5x22.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 169,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 169,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wymogi formalne w umowach konsumenckich - Mateusz Grochowski

Prezentowana publikacja zawiera kompleksowe omówienie zagadnień dotyczących formy w umowach z udziałem konsumentów.

Publikacja w obszerny sposób omawia:

ogólną charakterystykę wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. pojęcie wymogów formalnych w prawie prywatnym, wymogi formalne w umowach z udziałem konsumentów w systemie prawa cywilnego, funkcje wymogów formalnych w prawie konsumenckim),
wymóg pisemności (m.in. znaczenie pisemności w obrocie konsumenckim, pojęcie i granice pisemności, wymóg pisemności na etapie zawarcia umowy, wymóg pisemności po zawarciu umowy),
inne rodzaje wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. wymóg transparentności, wymóg posługiwania się określonym językiem, wymóg dostępności oświadczenia, wymogi formalne w obrocie elektronicznym z udziałem konsumentów),
konsekwencje naruszenia wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. konsekwencje w sferze ważności czynności prawnej, konsekwencje w sferze skuteczności czynności prawnej, forma dla celów dowodowych w umowach z udziałem konsumentów, odpowiedzialność odszkodowawcza, szczególne konsekwencje naruszenia wymogów formalnych wzorca umowy, szczególne skutki naruszenia wymogów formalnych w regulacji nieuczciwych praktyk rynkowych, sankcje karne, konsekwencje administracyjnoprawne).

Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców ? zarówno do praktyków, tj. adwokatów, radców prawnych, jak i samych konsumentów.


Szczegóły: Wymogi formalne w umowach konsumenckich - Mateusz Grochowski

Tytuł: Wymogi formalne w umowach konsumenckich
Autor: Mateusz Grochowski
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: INSTYTUCJE PRAWA PRYWATNEGO
ISBN: 9788381286701
Tytuł oryginału: U
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 412
Format: 13.5x22.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.62 kg


Recenzje: Wymogi formalne w umowach konsumenckich - Mateusz Grochowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×