Kody i strategie w komunikacji
Kody i strategie w komunikacji
- Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok produkcji: 2018
- ISBN: 9788322936047
- Ilość stron: 244
- Format: 23.0x16.3
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kody i strategie w komunikacji
Kto, co, do kogo, w jakim celu, z jakim skutkiem? ? to odwieczne pytania badaczy mediów i komunikacji społecznej. Najnowszy numer czasopisma ?Dziennikarstwo i Media? zaprasza w podróż do Izraela, by poznać tamtejszy system medialny, do klasztoru, by na własne oczy zobaczyć zakonnicę korzystającą ze Snapchata, czy do galerii obrazów, by zrozumieć ich wizualną wartość. Wśród kodów i strategii komunikacji znajdziemy teksty o discopolowych piosenkach i teksty o publikacjach przy wegańskim stole, dowiemy się też, co łączy lub dzieli dziennikarza i blogera oraz czym jest femvertising i dlaczego jest skuteczny.
Szczegóły: Kody i strategie w komunikacji
Tytuł: Kody i strategie w komunikacji
Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322936047
Języki: polski
Rok produkcji: 2018
Ilość stron: 244
Format: 23.0x16.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg
Redakcja: Borkowski Igor