Uczę się czytać, pisać i liczyć Część 3 Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
Uczę się czytać, pisać i liczyć Część 3 Karty pracy 
dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
                          Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
- Wydawnictwo: Harmonia
 - Rok wydania: 2018
 - ISBN: 9788380800472
 - Ilość stron: 128
 - Format: 21.5x30.5cm
 - Oprawa: Kartonowa Foliowana
 
Niedostępna
Opis: Uczę się czytać, pisać i liczyć Część 3 Karty pracy - Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska
80-125 Gdańsk (PL)
tel: 58 380 00 06
email: [email protected]
Szczegóły: Uczę się czytać, pisać i liczyć Część 3 Karty pracy - Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
Tytuł: Uczę się czytać, pisać i liczyć Część 3 Karty pracy
Podtytuł: dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Autor: Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788380800472
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 128
Format: 21.5x30.5cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.745 kg
Recenzje: Uczę się czytać, pisać i liczyć Część 3 Karty pracy - Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Alicja Tanajewska, Renata Naprawa (20)
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole (Harmonia) - Miękka
 - Śladami pór roku. (Harmonia) - Miękka
 - Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne (Harmonia) - Miękka
 - Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 3 (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
 - Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 2 (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
 - Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2 (Difin) - Kartonowa
 - Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1 (Difin) - Kartonowa
 - Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3 (Difin) - Kartonowa
 - Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami (Difin) - miękka
 - Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami (Difin) - miękka
 - Śladami pór roku - Wiosna. Karty pracy w.2022 (Harmonia) - okładka miękka
 - Śladami pór roku - Lato. Karty pracy w.2022 (Harmonia) - teczka
 - Śladami pór roku - Jesień. Karty pracy w.2022 (Harmonia) - okładka twarda
 - Śladami pór roku. Zima (Harmonia) - Kartonowa
 - Uczę się czytać pisać i liczyć Część 1 (Harmonia) - Koperta
 - Uczę się czytać pisać i liczyć Część 2 (Harmonia) - Kartonowa
 - To, co mnie wspiera. Edukacja matematyczna. Poziom I (Harmonia) - Kartonowa
 - Uczę się czytać pisać i liczyć cz.4 Karty prac (Inwestycje) - Zintegrowana
 - Uczę się czytać pisać i liczyć Część 3 Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
 - To co mnie wspiera Edukacja matematyczna Poziom 2 Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
 



 
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
