Retoryka telewizji
Barbara Sobczak
Retoryka telewizji
Barbara Sobczak
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788323233251
- Ilość stron: 294
- Format: 14.8x23.7
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Retoryka telewizji - Barbara Sobczak
Książka jest pierwszą w Polsce monografią, której celem jest przedstawienie ? w sposób możliwie kompletny ? retorycznych wymiarów telewizji. W centrum retoryki telewizji znajduje się pytanie o warunki skutecznych, nastawionych na określony cel zachowań komunikacyjnych. Autorka skupia się na analizie tych wszystkich aspektów, które nadawca medialny (instancja nadawcza) musi wziąć pod uwagę, by zyskać uwagę odbiorców i otworzyć im taką przestrzeń komunikacji, która uczyni ich podatnymi na perswazję. Wszystkie opisane w monografii elementy składają się na propozycję przedstawienia telewizyjnego fenomenu, niezależnie od czasu jego funkcjonowania. Bez względu na to, czy mówimy o czarno-białych obrazach i ograniczonej ofercie programowej, erze telewizji w kolorze i telewizji wyspecjalizowanej, stematyzowanej, czy też telewizji na żądanie, można wskazać właściwości, strategie, mechanizmy, które dają się zuniwersalizować i opisać w ramach koncepcji retoryki telewizji. Retoryka bowiem dostarcza narzędzi, które pozwalają tak samo skutecznie opisywać telewizję epoki broadcastingu, narrowcastingu, jak i slivercastingu.
Szczegóły: Retoryka telewizji - Barbara Sobczak
Tytuł: Retoryka telewizji
Autor: Barbara Sobczak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323233251
ISSN: 05548179
Liczba tomów: 1
Numer tomu: 1
Tytuł tomu: Retoryka telewizji
Tytuł oryginału: Retoryka telewizji
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 294
Format: 14.8x23.7
Oprawa: Miękka