Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych Studia przypadków

,

Książka

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
Studia przypadków

,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych - Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych badaniom uwzględniono także specyfikę marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych.
Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiębiorstw oraz studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Dzięki niej można poszerzyć wiedzę na temat realizowanych przez polskie firmy strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych.
Studium przypadku (case study) jest jedną z metod badań jakościowych, bardzo pomocną przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np. organizacji, procesu zarządzania, jego elementów lub otoczenia organizacji, w celu sformułowania wniosków o przyczynach i rezultatach jego przebiegu. Stosuje się ją na uczelniach wyższych jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.


Szczegóły: Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych - Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska

Tytuł: Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
Podtytuł: Studia przypadków
Autor: Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380889910
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 180
Format: 16.9x24.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.305 kg


Recenzje: Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych - Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×