Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? (Uszkodzona okładka)
Stępowski Robert
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
(Uszkodzona okładka)
Stępowski Robert
- Wydawnictwo: Słowa i Myśli
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788393373598
- Ilość stron: 156
- Format: 15.0x21.0cm
- Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
29,90 PLN
Opis: Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - Stępowski Robert
Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
Szczegóły: Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - Stępowski Robert
Tytuł: Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
Podtytuł: (Uszkodzona okładka)
Autor: Stępowski Robert
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788393373598
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 156
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.21 kg