Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? (Uszkodzona okładka)

OUTLET

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
(Uszkodzona okładka)

  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788393373598
  • Ilość stron: 156
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - Stępowski Robert

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:

- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?

- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?

- Jak skutecznie promować miasto?

- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?


Szczegóły: Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - Stępowski Robert

Tytuł: Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
Podtytuł: (Uszkodzona okładka)
Autor: Stępowski Robert
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788393373598
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 156
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.21 kg


Recenzje: Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - Stępowski Robert

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: