(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2 Inny w ławce szkolnej
(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2
Inny w ławce szkolnej
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788380198074
- Ilość stron: 220
- Format: 16.0x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2
Niniejsza monografia obejmuje sześć rozdziałów. Pierwszy wprowadzający w problematykę - autorstwa Marzenny Magdy-Adamowicz - doprecyzowuje podstawowe terminy i zagadnienia. Dalej koncentrujemy się na pracy z dziećmi zdolnymi (Beata Dyrda, Marcin Gierczyk), twórczymi (Marzenna Magda-Adamowicz), introwertycznymi (Jerzy Herberger i Marzanna Farnicka), niepełnosprawnymi fizycznie (Jolanta Lipińska-Lokś) oraz roli nauczyciela (Lidia Nowakowska). Pracę kończy bogaty aneks, w którym znajdują się autorskie narzędzia badania zdolności i twórczości dzieci.
Ze wstępu.
Szczegóły: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2
Tytuł: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2
Podtytuł: Inny w ławce szkolnej
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380198074
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 220
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.342 kg
Redakcja: Magda-Adamowicz Marzenna, Farnicka Marzanna