(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2 Inny w ławce szkolnej

Książka

(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2
Inny w ławce szkolnej

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788380198074
  • Ilość stron: 220
  • Format: 16.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2 - Kevin Prenger

Niniejsza monografia obejmuje sześć rozdziałów. Pierwszy wprowadzający w problematykę - autorstwa Marzenny Magdy-Adamowicz - doprecyzowuje podstawowe terminy i zagadnienia. Dalej koncentrujemy się na pracy z dziećmi zdolnymi (Beata Dyrda, Marcin Gierczyk), twórczymi (Marzenna Magda-Adamowicz), introwertycznymi (Jerzy Herberger i Marzanna Farnicka), niepełnosprawnymi fizycznie (Jolanta Lipińska-Lokś) oraz roli nauczyciela (Lidia Nowakowska). Pracę kończy bogaty aneks, w którym znajdują się autorskie narzędzia badania zdolności i twórczości dzieci.

Ze wstępu.


Szczegóły: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2 - Kevin Prenger

Tytuł: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2
Podtytuł: Inny w ławce szkolnej
Autor: Kevin Prenger
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380198074
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 220
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.342 kg
Redakcja: Magda-Adamowicz Marzenna, Farnicka Marzanna


Recenzje: (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej Tom 2 - Kevin Prenger

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×