Kształtowanie konkurencyjności małej firmy Rola doradztwa biznesowego
Edward Stawasz, Paweł Głodek, Katarzyna Łobacz, Piotr Niedzielski
Kształtowanie konkurencyjności małej firmy
Rola doradztwa biznesowego
Edward Stawasz, Paweł Głodek, Katarzyna Łobacz, Piotr Niedzielski
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788380889606
- Ilość stron: 248
- Format: 15.9x23.8
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kształtowanie konkurencyjności małej firmy - Edward Stawasz, Paweł Głodek, Katarzyna Łobacz, Piotr Niedzielski
Dla małych przedsiębiorstw doradztwo biznesowe to jedno ze źródeł wiedzy zewnętrznej ułatwiającej prowadzenie działalności. Jest szczególnie istotne dla firm innowacyjnych, które wykorzystują nowe informacje do poszukiwania okazji rynkowych oraz wprowadzają nowe rozwiązania w swoich produktach, procesach czy modelach biznesowych.
W prezentowanej monografii poddano gruntownej analizie szereg czynników wiążących doradztwo biznesowe z konkurencyjnością małych firm innowacyjnych. Wnioski z badań jakościowych i ilościowych wskazują na istotne powiązanie doradztwa biznesowego z konkurencyjnością firm. Na szczególną uwagę zasługuje sformułowany model opisujący pośrednią rolę oddziaływania doradztwa na działalność firmy.
Publikacja jest adresowana do przedstawicieli świata nauki, którzy zajmują się szeroko rozumianym zarządzaniem małą firmą. Stanowi też wartościowy materiał dla studentów przedmiotów biznesowych i ekonomicznych oraz praktyków z sektora doradztwa biznesowego.
Szczegóły: Kształtowanie konkurencyjności małej firmy - Edward Stawasz, Paweł Głodek, Katarzyna Łobacz, Piotr Niedzielski
Tytuł: Kształtowanie konkurencyjności małej firmy
Podtytuł: Rola doradztwa biznesowego
Autor: Edward Stawasz, Paweł Głodek, Katarzyna Łobacz, Piotr Niedzielski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380889606
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 248
Format: 15.9x23.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.415 kg