Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe

, ,

Książka

Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe

, ,

  • Wydawnictwo: WNT
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788320430769
  • Ilość stron: 384
  • Format: 16.5x23.8cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe - Earle Mary D., Earle Richard L., Anderson Allan M.

Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu
Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat. W pierwszej i drugiej części książki autorzy omówili zasadnicze elementy procesu opracowania produktu, a mianowicie:
- ogólną strategię biznesową firmy,
- poszczególne etapy procesu opracowania produktu,
- wiedzę niezbędną do realizacji tego procesu,
- ukierunkowanie opracowania produktu na potrzeby i wymagania klienta/konsumenta.


Szczegóły: Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe - Earle Mary D., Earle Richard L., Anderson Allan M.

Tytuł: Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe
Autor: Earle Mary D., Earle Richard L., Anderson Allan M.
Wydawnictwo: WNT
Seria: ŻYWNOŚĆ JAKOŚĆ TECHNOLOGIA
ISBN: 9788320430769
Tytuł oryginału: FOOD PRODUCT DEVELOPMENT
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sikora Marek
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 384
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.581 kg


Recenzje: Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe - Earle Mary D., Earle Richard L., Anderson Allan M.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: