Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Książka

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788380857049
  • Ilość stron: 338
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 65,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 65,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju - Tomasz Trojanowski

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix - produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.


Szczegóły: Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju - Tomasz Trojanowski

Tytuł: Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Autor: Tomasz Trojanowski
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380857049
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 338
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju - Tomasz Trojanowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: