Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Tomasz Trojanowski
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Tomasz Trojanowski
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788380857049
- Ilość stron: 338
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju - Tomasz Trojanowski
Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix - produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.
Szczegóły: Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju - Tomasz Trojanowski
Tytuł: Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Autor: Tomasz Trojanowski
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380857049
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 338
Oprawa: Miękka