Program lojalnościowy Od zbierania punktów do grywalizacji

Książka

Program lojalnościowy
Od zbierania punktów do grywalizacji

  • Wydawnictwo: edu-Libri
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788365648853
  • Ilość stron: 120
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 40,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Program lojalnościowy - Urszula Chrąchol-Barczyk

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.


Szczegóły: Program lojalnościowy - Urszula Chrąchol-Barczyk

Tytuł: Program lojalnościowy
Podtytuł: Od zbierania punktów do grywalizacji
Autor: Urszula Chrąchol-Barczyk
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788365648853
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 120
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg


Recenzje: Program lojalnościowy - Urszula Chrąchol-Barczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Urszula Chrąchol-Barczyk (1)