Nowe media w trzecim sektorze Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań

Książka

Nowe media w trzecim sektorze
Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań

Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 44,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe media w trzecim sektorze - Małgorzata Łosiewicz

Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.


Szczegóły: Nowe media w trzecim sektorze - Małgorzata Łosiewicz

Tytuł: Nowe media w trzecim sektorze
Podtytuł: Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
Autor: Małgorzata Łosiewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN: 9788378657040
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 482
Format: 28.3x14.4
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.74 kg


Recenzje: Nowe media w trzecim sektorze - Małgorzata Łosiewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: