Kolejowy Zawrót Głowy Wiek: 6+
Kolejowy Zawrót Głowy
Wiek: 6+
- Producent: Alexander
- EAN: 5906018020526
- Format: 30 x 38 x 7 cm
- Oprawa: pudełko
Niedostępna
Opis: Kolejowy Zawrót Głowy
Gra, której akcja osadzona została w świecie pociągów. Rozgrywka przypomina nieco zabawę makietą kolejki. Po planszy poruszamy się drewnianymi pionkami imitującymi lokomotywy. Celem gry jest uzyskanie jak największego zysku dzięki skompletowaniu odpowiedniego taboru albo wykonaniu najbardziej opłacalnych zleceń na przewóz towarów lub ludzi. Dzięki wyjątkowym, drewnianym zwrotnicom wygląd planszy jest dynamiczny. Odpowiednie ustawienie nastaw może skutecznie utrudnić zdanie rywalom i wydłużyć ich drogę do celu. Kluczem do sukcesu może okazać się konsekwencja w kolekcjonowaniu taboru lub pracowita realizacja zleceń ukrytych na kartach szansy.
Zawartość opakowania:
- instrukcja,
- plansza,
- kostka do gry,
- drewniane pionki w postaci lokomotywy – 4 szt.,
- awatary – 4 sztuki,
- elementy taboru klejowego do skompletowania – 26 sztuk,
- drewniane nastawy zwrotnic – 32 szt.,
- karty szansy – 55 szt.,
- banknoty o różnych nominałach – 100 szt.,
- czerwone żetony – 20 szt.
Liczba graczy: 2-4
Wiek: 6+
Szczegóły: Kolejowy Zawrót Głowy
Nazwa: Kolejowy Zawrót Głowy Wiek: 6+
Producent: Alexander
Kod paskowy: 5906018020526
Języki: polski
Format: 30 x 38 x 7 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 1.11 kg