Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne Tom 1. Polska i województwa
Beata Jędrzejczak
Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
Tom 1. Polska i województwa
Beata Jędrzejczak
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788378656654
- Ilość stron: 174
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne - Beata Jędrzejczak
Slogany reklamowe bywają opisywane jako najprostsze i najbardziej skuteczne komunikaty, za pomocą których nakłania się do kupna czegoś, co ani nie jest dobre, ani potrzebne, ani w ogóle takie, jakie według sloganu miałoby być Mimo to o sloganach mówi się dużo, zarówno o tych nijakich, szablonowych lub zaskakujących absurdem, nietrafionych albo irytujących, jak i o tych wywołujących najgłębsze emocje, wzruszających i dziwnym sposobem angażujących odbiorcę, a także o tych dobrych nieoczekiwanie - śmiesznie niemądrych albo intrygująco banalnych. Wokół haseł reklamowych krążą pewne legendy: o tajemniczych przyczynach zawrotnej kariery jednych i o bezwzględnym fiasku innych, o rywalizacji w sposobach dotarcia do adresatów czy o rekordowych honorariach dla ich autorów.
Pierwszy tom ?Słownika sloganów reklamujących polskie marki terytorialne? to próba inwentaryzacji i opisu haseł, które reklamowały Polskę i leżące w jej obrębie województwa od 1991 do końca 2016 roku. Ich zbiór stanowi ciekawy dokument epoki, w jakiej powstały. Ich opis jest dowodem na nieograniczone możliwości perswazyjnego wykorzystania języka i - niekiedy - na ograniczoną świadomość środków językowych u ich nadawcy.
Szczegóły: Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne - Beata Jędrzejczak
Tytuł: Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
Podtytuł: Tom 1. Polska i województwa
Autor: Beata Jędrzejczak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN: 9788378656654
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 174
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg