Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Robert Kudłak
Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Robert Kudłak
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788323233589
- Ilość stron: 144
- Format: 16.0x23.9
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu - Robert Kudłak
Monografia ma charakter teoretyczny i jest próbą określenia wpływu uwarunkowań instytucjonalnych na zaangażowanie przedsiębiorstwa w dobrowolne działania społeczne i środowiskowe, które są definiowane jako społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR). W szczególności praca analizuje wpływ uwarunkowań instytucjonalnych towarzyszących różnym modelom kapitalizmu w krajach wysoko rozwiniętych na poziom zaangażowania przedsiębiorstw w CSR. Wykorzystuje przy tym ekonomiczną teorię osobistej motywacji Freya do wyjaśnienia wpływu tychże uwarunkowań na motywację menedżerów do podejmowania działań o charakterze społecznie odpowiedzialnym. W monografii zaprezentowane zostały również mechanizmy instytucjonalne prowadzące do globalnego rozprzestrzeniania się praktyk organizacyjnych z zakresu CSR.
Szczegóły: Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu - Robert Kudłak
Tytuł: Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Autor: Robert Kudłak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323233589
Liczba tomów: 1
Numer tomu: 1
Tytuł tomu: Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Tytuł oryginału: Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 144
Format: 16.0x23.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.264 kg