Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Książka

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788328345614
  • Ilość stron: 144
  • Format: 22.1x8.6
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Harvard Business Review

Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera. Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych. Zasady skutecznej perswazji Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma Budowanie prawdziwych relacji Angażowanie i tworzenie więzi Sztuka przekonywania Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider. Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!


Szczegóły: Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Harvard Business Review

Tytuł: Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor: Harvard Business Review
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328345614
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 144
Format: 22.1x8.6
Oprawa: Twarda
Waga: 0.24 kg


Recenzje: Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Harvard Business Review

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Harvard Business Review (20)