Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Harvard Business Review
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Harvard Business Review
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788328345614
- Ilość stron: 144
- Format: 22.1x8.6
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Harvard Business Review
Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera. Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych. Zasady skutecznej perswazji Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma Budowanie prawdziwych relacji Angażowanie i tworzenie więzi Sztuka przekonywania Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider. Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!
Szczegóły: Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Harvard Business Review
Tytuł: Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor: Harvard Business Review
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328345614
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 144
Format: 22.1x8.6
Oprawa: Twarda
Waga: 0.24 kg
Recenzje: Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Harvard Business Review
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Harvard Business Review (20)
- Odkryj się (Audiobook) (MT Biznes) - Plastikowa
- Jak upadają giganci. (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Esencjalista. Mniej, ale lepiej (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Wizjonerskie organizacje (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Jak rozmawiać z furiatami (Zwierciadło) - miękka ze skrzydełkami
- Magia grupy (Alegoria) - miękka
- Efekt viralowy. (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Firma bez strachu. Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie jest wyrażać pomysły, zadawać pytania i przyznawać się do błędów (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Płytki umysł. (Helion) - Miękka
- Harvard Business Review. Podręcznik zarządzania projektami (Rebis) - Twarda
- Maszyna kreatywności. Jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy (Rebis) - Twarda
- Harvard Business Review. Podręcznik menedżera (Rebis) - Twarda
- Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (Onepress) - Twarda
- Umysł jutra. 5 psychologicznych supermocy kluczowych w pracy – dziś i w niepewnej przyszłości (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia (Rebis) - Twarda
- Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele (Rebis) - Twarda
- Dobre porażki. Jak popełniać błędy, aby odnieść sukces (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać (Rebis) - Twarda