Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych

Książka

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788322791196
  • Ilość stron: 538
  • Format: 22.8x24.6
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 68,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 68,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych - Małgorzata Adamik-Szysiak

Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.

Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar


Szczegóły: Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych - Małgorzata Adamik-Szysiak

Tytuł: Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
Autor: Małgorzata Adamik-Szysiak
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322791196
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 538
Format: 22.8x24.6
Oprawa: Twarda
Waga: 1.162 kg


Recenzje: Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych - Małgorzata Adamik-Szysiak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×