Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski

Książka

Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788374834889
  • Ilość stron: 428
  • Format: 13.0x20.2cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski - Roman Kozierkiewicz

Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.


Szczegóły: Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski - Roman Kozierkiewicz

Tytuł: Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Autor: Roman Kozierkiewicz
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: LITERATURA OBCOJĘZYCZNA
ISBN: 9788374834889
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 428
Format: 13.0x20.2cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.475 kg


Recenzje: Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski - Roman Kozierkiewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: