Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Roman Kozierkiewicz
Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Roman Kozierkiewicz
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788374834889
- Ilość stron: 428
- Format: 13.0x20.2cm
- Oprawa: Twarda
2 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski - Roman Kozierkiewicz
Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.
Szczegóły: Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski - Roman Kozierkiewicz
Tytuł: Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Autor: Roman Kozierkiewicz
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: Literatura obcojęzyczna
ISBN: 9788374834889
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 428
Format: 13.0x20.2cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.475 kg
Recenzje: Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski - Roman Kozierkiewicz
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Roman Kozierkiewicz (5)
- Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski (C. H. Beck) - Twarda
- Słownik terminologii biznesowej polsko-angielski angielsko-polski (C. H. Beck) - Twarda
- First Steps in Financial English Słownictwo i praktyczne wskazówki (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka ze skrzydełkami
- First Steps in Financial English (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka ze skrzydełkami
- First Steps in Business English (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka ze skrzydełkami