20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych

Książka

20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 32,81 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 32,81 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: 20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych

Książka jest zbiorem artykułów poświęconych polskim debatom przedwyborczym. Powstała z okazji dwudziestej rocznicy pierwszej telewizyjnej debaty przedwyborczej między Lechem Wałęsą a Aleksandrem Kwaśniewskim (1995) i jest wspólną inicjatywą badaczy z kilku ośrodków naukowych w Polsce. Przedsięwzięcie ma charakter interdyscyplinarny, a wśród autorów są badacze retoryki i komunikacji, medioznawcy, językoznawcy, politolodzy i socjolodzy.
Inspiracją do dyskusji nad polskimi debatami przedwyborczymi były pytania: Ile debaty jest w telewizyjnej debacie przedwyborczej?; Czy debata przekonuje, informuje, dostarcza rozrywki?; Jaka jest przyszłość debat w dobie ekspansji internetu?; Czy można mówić o tradycji polskich debat przedwyborczych?; Czy organizacja debat powinna być w gestii instytucji pozarządowej?


Szczegóły: 20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych

Tytuł: 20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788365667069
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 398
Format: 25.3x11.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.515 kg
Redakcja: Budzyńska-Daca Agnieszka


Recenzje: 20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×