20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych
20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788365667069
- Ilość stron: 398
- Format: 25.3x11.9
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: 20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych
Książka jest zbiorem artykułów poświęconych polskim debatom przedwyborczym. Powstała z okazji dwudziestej rocznicy pierwszej telewizyjnej debaty przedwyborczej między Lechem Wałęsą a Aleksandrem Kwaśniewskim (1995) i jest wspólną inicjatywą badaczy z kilku ośrodków naukowych w Polsce. Przedsięwzięcie ma charakter interdyscyplinarny, a wśród autorów są badacze retoryki i komunikacji, medioznawcy, językoznawcy, politolodzy i socjolodzy.
Inspiracją do dyskusji nad polskimi debatami przedwyborczymi były pytania: Ile debaty jest w telewizyjnej debacie przedwyborczej?; Czy debata przekonuje, informuje, dostarcza rozrywki?; Jaka jest przyszłość debat w dobie ekspansji internetu?; Czy można mówić o tradycji polskich debat przedwyborczych?; Czy organizacja debat powinna być w gestii instytucji pozarządowej?
Szczegóły: 20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych
Tytuł: 20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788365667069
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 398
Format: 25.3x11.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.515 kg
Redakcja: Budzyńska-Daca Agnieszka