E-konsumenci jutra Pokolenie Z i technologie mobilne

Książka

E-konsumenci jutra
Pokolenie Z i technologie mobilne

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788363391515
  • Ilość stron: 310
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-konsumenci jutra - Grabiwoda Barbara

Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6?23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.

W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania:
? Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne?
? W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych?
? Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych?
? Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych?
? Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z?
? Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami?
? Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych?
? W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?


Szczegóły: E-konsumenci jutra - Grabiwoda Barbara

Tytuł: E-konsumenci jutra
Podtytuł: Pokolenie Z i technologie mobilne
Autor: Grabiwoda Barbara
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391515
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 310
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg


Recenzje: E-konsumenci jutra - Grabiwoda Barbara

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: