E-konsumenci jutra Pokolenie Z i technologie mobilne

Książka

E-konsumenci jutra
Pokolenie Z i technologie mobilne

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788363391515
  • Ilość stron: 310
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-konsumenci jutra - Grabiwoda Barbara

Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6?23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.

W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania:
? Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne?
? W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych?
? Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych?
? Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych?
? Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z?
? Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami?
? Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych?
? W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?

Producent:
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Świstaka 8
05-500 Siedliska (PL)
tel:
email: [email protected]


Szczegóły: E-konsumenci jutra - Grabiwoda Barbara

Tytuł: E-konsumenci jutra
Podtytuł: Pokolenie Z i technologie mobilne
Autor: Grabiwoda Barbara
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391515
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 310
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg


Recenzje: E-konsumenci jutra - Grabiwoda Barbara

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Grabiwoda Barbara (1)