Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry.

Książka

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#.
Od pomysłu do gotowej gry.

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788328342521
  • Ilość stron: 984
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 149,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 149,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. - Jeremy Gibson Bond

Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry. Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań. Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt. Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego. W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier! W tej książce między innymi: czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania programowanie w języku C# zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe Jaki pomysł dziś wcielisz w grę? O autorze JEREMY GIBSON BOND jest nauczycielem akademickim na Uniwersytecie Michigan, uczącym projektowania i tworzenia gier kompterowych w ramach jednego z najlepszych na świecie programów związanych z tą dziedziną (http://gamedev.msu.edu). W latach 2009 ? 2013 wykładał na Wydziale Mediów Interaktywnych i Gier w Szkole Sztuk Kinowych (USC?s School of Cinematic Arts) znajdującej się na pierwszym miejscu listy placówek szkolnych prowadzących programy projektowania gier. Zasiada w katedrze edukacji i postępu festiwalu gier IndieCade, a także często przemawia na zjazdach projektantów gier (Game Developers Conference). Jeremy współpracował z firmami Electronic Arts/Pogo.com, Walt Disney Imagineering i Maxis. Zdobył tytuł magistra technologii rozrywkowej (Master of Entertainment Technology) na Uniwersytecie Carnegie Mellon.

Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły: Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. - Jeremy Gibson Bond

Tytuł: Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#.
Podtytuł: Od pomysłu do gotowej gry.
Autor: Jeremy Gibson Bond
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328342521
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 984
Oprawa: Twarda
Waga: 1.505 kg


Recenzje: Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. - Jeremy Gibson Bond

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: