Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Piotr Golczyk
Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Piotr Golczyk
- Wydawnictwo: Novae Res
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788381472173
- Ilość stron: 160
- Format: 20.0x12.0
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie - oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie. Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki.Producent:
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
ul. Świętojańska 9 / 4
81-368 Gdynia (PL)
tel: 660850200
email: [email protected]
Szczegóły: Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk
Tytuł: Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Autor: Piotr Golczyk
Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788381472173
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 160
Format: 20.0x12.0
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.175 kg