Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

Książka

Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788301200527
  • Ilość stron: 256
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 84,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 84,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management - Diana Dryglas

This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl


Szczegóły: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management - Diana Dryglas

Tytuł: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
Autor: Diana Dryglas
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301200527
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 256
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg


Recenzje: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management - Diana Dryglas

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×