Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
Diana Dryglas
Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
Diana Dryglas
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788301200527
- Ilość stron: 256
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
79,00 PLN
Opis: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management - Diana Dryglas
This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.
Szczegóły: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management - Diana Dryglas
Tytuł: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
Autor: Diana Dryglas
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301200527
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 256
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg