Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

Książka

Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788301200527
  • Ilość stron: 256
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management - Diana Dryglas

This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.


Szczegóły: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management - Diana Dryglas

Tytuł: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
Autor: Diana Dryglas
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301200527
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 256
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg


Recenzje: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management - Diana Dryglas

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×