Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

Książka

Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788301200527
  • Ilość stron: 256
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 84,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 84,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management - Diana Dryglas

This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]


Szczegóły: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management - Diana Dryglas

Tytuł: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
Autor: Diana Dryglas
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301200527
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 256
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg


Recenzje: Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management - Diana Dryglas

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×