Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice
Nowakowski Piotr Tomasz
Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice
Nowakowski Piotr Tomasz
- Wydawnictwo: Maternus Media
- Rok wydania: 2002
- ISBN: 8391242978
- Ilość stron: 112
- Format: 13.0x20.0cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice - Nowakowski Piotr Tomasz
W ostatnich dziesięcioleciach telewizja odegrała zasadniczą rolę w rewolucji, która dokonała się w dziedzinie środków przekazu. Dla wielu rodzin jest dziś podstawowym źródłem bieżących wiadomości, wiedzy i rozrywki, kształtuje opinie, postawy i system wartości. Zajmuje w naszym życiu nie tylko dużo miejsca, lecz przede wszystkim zajmuje miejsce ważne. Stawia przed nami coraz większe wyzwania. Dlatego konieczne jest, aby posiadać przynajmniej praktyczną wiedzę o wpływie, jaki wywiera na jednostki i społeczeństwo. Rozważenie wpływu telewizji, zwłaszcza negatywnego, może ustrzec nas samych i innych przed ryzykiem bezkrytycznego pochłaniania ciągu migotliwych obrazów, a w konsekwencji przed groźbą sterowania przez telewizję naszymi emocjami, myślami oraz czynami. Stąd autor pragnie zachęcić do postawienia sobie pytania o stosunek do telewizyjnej maszyny i pomóc w tworzeniu doń zdrowej relacji. Dzięki temu łatwiej nam będzie dokonać świadomego wyboru miejsca telewizji w naszym życiu.
Szczegóły: Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice - Nowakowski Piotr Tomasz
Tytuł: Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice
Autor: Nowakowski Piotr Tomasz
Wydawnictwo: Maternus Media
Kod paskowy: 9788391242971
ISBN: 8391242978
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 112
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.125 kg