Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Monika Kożdoń-Dębecka
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Monika Kożdoń-Dębecka
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788375458886
- Ilość stron: 278
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 - Monika Kożdoń-Dębecka
Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych ? możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.
Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Książka wnosi nowe elementy do badań nad komunikacją polityczną, ale także nad historią mediów.
Prof. dr hab. Beata Ociepka, Uniwersytet Wrocławski
Szczegóły: Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 - Monika Kożdoń-Dębecka
Tytuł: Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Autor: Monika Kożdoń-Dębecka
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375458886
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 278
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg