Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

Książka

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788375458886
  • Ilość stron: 278
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 45,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 - Monika Kożdoń-Dębecka

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych ? możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.
Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Książka wnosi nowe elementy do badań nad komunikacją polityczną, ale także nad historią mediów.
Prof. dr hab. Beata Ociepka, Uniwersytet Wrocławski


Szczegóły: Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 - Monika Kożdoń-Dębecka

Tytuł: Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Autor: Monika Kożdoń-Dębecka
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375458886
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 278
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg


Recenzje: Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 - Monika Kożdoń-Dębecka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Monika Kożdoń-Dębecka (1)