Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Szymkowska-Bartyzel Jolanta
Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Szymkowska-Bartyzel Jolanta
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 8323320861
- Ilość stron: 182
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki - Szymkowska-Bartyzel Jolanta
Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych.
Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także poprzez swą nachalną wszechobecność współtworzy nasz krajobraz semiotyczny, stając się ważnym czynnikiem kulturotwórczym. Ponieważ należy do obszaru kultury masowej, w swych komunikatach wykorzystuje elementy i rodzaje masowej wyobraźni tak, aby ułatwić zrozumienie adresatowi. Dlatego też często czerpie z kulturowych zasobów odbiorców komunikatów przywołane motywy muszą być im znane, aby były zrozumiane właściwie i w pełni.
Szczegóły: Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki - Szymkowska-Bartyzel Jolanta
Tytuł: Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Autor: Szymkowska-Bartyzel Jolanta
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: PRACE AMERYKANISTYCZNE
Kod paskowy: 9788323320869
ISBN: 8323320861
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 182
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.24 kg