Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski polsko-angielski

Książka

Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski polsko-angielski

  • Wydawnictwo: KANION
  • Rok wydania: 1999
  • ISBN: 83-87808-04-0
  • Ilość stron: 544
  • Format: 11.5x18.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 22,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 22,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski polsko-angielski - Ratajczak Piotr

Książka ta to znakomita pomoc dająca szansę bardziej zaawansowanego rozumienia i posługiwania terminologią specjalistyczną z dziedziny marketingu i reklamy. Autor szczególnie mocny nacisk położył na językowym zilustrowaniu zagadnień promocji oraz zastosowań reklamy. Tom zawiera około 15 000 haseł.


Szczegóły: Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski polsko-angielski - Ratajczak Piotr

Tytuł: Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski polsko-angielski
Autor: Ratajczak Piotr
Wydawnictwo: KANION
Kod paskowy: 9788387808044
ISBN: 83-87808-04-0
Języki: angielski/polski
Rok wydania: 1999
Ilość stron: 544
Format: 11.5x18.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.5 kg


Recenzje: Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski polsko-angielski - Ratajczak Piotr

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×