Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski polsko-angielski
Ratajczak Piotr
Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski polsko-angielski
Ratajczak Piotr
- Wydawnictwo: KANION
- Rok wydania: 1999
- ISBN: 83-87808-04-0
- Ilość stron: 544
- Format: 11.5x18.5cm
- Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
22,60 PLN
Opis: Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski polsko-angielski - Ratajczak Piotr
Książka ta to znakomita pomoc dająca szansę bardziej zaawansowanego rozumienia i posługiwania terminologią specjalistyczną z dziedziny marketingu i reklamy. Autor szczególnie mocny nacisk położył na językowym zilustrowaniu zagadnień promocji oraz zastosowań reklamy. Tom zawiera około 15 000 haseł.
Szczegóły: Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski polsko-angielski - Ratajczak Piotr
Tytuł: Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski polsko-angielski
Autor: Ratajczak Piotr
Wydawnictwo: KANION
Kod paskowy: 9788387808044
ISBN: 83-87808-04-0
Języki: angielski/polski
Rok wydania: 1999
Ilość stron: 544
Format: 11.5x18.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.5 kg