Marketing usług zdrowotnych od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

Książka

Marketing usług zdrowotnych
od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788381021524
  • Ilość stron: 334
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing usług zdrowotnych - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.


Szczegóły: Marketing usług zdrowotnych - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Tytuł: Marketing usług zdrowotnych
Podtytuł: od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381021524
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 334
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing usług zdrowotnych - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×