Kapitał marki w mediach społecznościowych Perspektywa konsumenta
Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Kapitał marki w mediach społecznościowych
Perspektywa konsumenta
Małgorzata Karpińska-Krakowiak
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788381422819
- Ilość stron: 176
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kapitał marki w mediach społecznościowych - Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.
Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Szczegóły: Kapitał marki w mediach społecznościowych - Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Tytuł: Kapitał marki w mediach społecznościowych
Podtytuł: Perspektywa konsumenta
Autor: Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381422819
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 176
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.298 kg