Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Łaszkiewicz Anna
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Łaszkiewicz Anna
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788381420839
- Ilość stron: 216
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - Łaszkiewicz Anna
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z kon?sumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.
Szczegóły: Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - Łaszkiewicz Anna
Tytuł: Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Autor: Łaszkiewicz Anna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381420839
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 216
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Recenzje: Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - Łaszkiewicz Anna
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Łaszkiewicz Anna (6)
- Wanda Just i Piotr Dereń. Tom 2. Stos (Znak JednymSłowem) - Miękka
- Poznać przeszłość 3. Podręcznik do historii dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy (Nowa Era) - miękka
- Influencer Marketing (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka
- Wczoraj i dziś NEON. Historia. Szkoła podstawowa. Klasa 7. Podręcznik. Nowa edycja 2023-2025 (Nowa Era) - Broszurowa
- Poznać przeszłość 2. Podręcznik do historii dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy. Nowa podstawa programowa 2022 - Szkoła ponadpodstawowa (Nowa Era) - Broszurowa
- Mars. Antologia polskiej fantastyki (Stalker Books) -