Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Książka

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - Łaszkiewicz Anna

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z kon?sumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.


Szczegóły: Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - Łaszkiewicz Anna

Tytuł: Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Autor: Łaszkiewicz Anna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381420839
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 216
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg


Recenzje: Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - Łaszkiewicz Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: