Transformacja cyfrowa perspektywa marketingu
Grzegorz Mazurek
Transformacja cyfrowa
perspektywa marketingu
Grzegorz Mazurek
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788301204181
- Ilość stron: 304
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Transformacja cyfrowa - Grzegorz Mazurek
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także ? za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych ? ulega głębokim przeobrażeniom.
Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym ? biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing ? jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie.
Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera
Szczegóły: Transformacja cyfrowa - Grzegorz Mazurek
Tytuł: Transformacja cyfrowa
Podtytuł: perspektywa marketingu
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301204181
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 304
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.695 kg