Marketing Mody Strategia i promocja
Harriet Posner
Marketing Mody
Strategia i promocja
Harriet Posner
- Wydawnictwo: Arkady
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788321350646
- Ilość stron: 240
- Format: 19.0x25.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing Mody - Harriet Posner
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe. Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody, są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
Szczegóły: Marketing Mody - Harriet Posner
Tytuł: Marketing Mody
Podtytuł: Strategia i promocja
Autor: Harriet Posner
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321350646
Tytuł oryginału: Marketing Fashion
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Cichowicz Anna
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 240
Format: 19.0x25.5cm
Oprawa: Miękka