Marketing Mody Strategia i promocja

Książka

Marketing Mody
Strategia i promocja

  • Wydawnictwo: Arkady
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788321350646
  • Ilość stron: 240
  • Format: 19.0x25.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing Mody - Harriet Posner

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe. Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody, są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo Arkady
Dobra 28
00-344 Warszawa (PL)
tel: (22)4448650
email: [email protected]


Szczegóły: Marketing Mody - Harriet Posner

Tytuł: Marketing Mody
Podtytuł: Strategia i promocja
Autor: Harriet Posner
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321350646
Tytuł oryginału: Marketing Fashion
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Cichowicz Anna
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 240
Format: 19.0x25.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing Mody - Harriet Posner

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Harriet Posner (1)