Biznes a ochrona konkurencji
Fornalczyk Anna
Biznes a ochrona konkurencji
Fornalczyk Anna
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788375260403
- Ilość stron: 220
- Format: 16.7x24.1cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Biznes a ochrona konkurencji - Fornalczyk Anna
Książka jest pierwszym w Polsce opracowaniem na temat biznesowych skutków regulacji w zakresie prawa konkurencji.
Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.:
- Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji
- Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku
- Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji
- Jakie warunki muszą być spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego
W książce przedstawiono i omówiono regulacje i orzecznictwo antymonopolowe Unii Europejskiej oraz adekwatne opisy doświadczeń firm prowadzących działalność w Unii, w tym również w Polsce. Zaprezentowano ekonomiczne uzasadnienie prawa konkurencji, odwołując się do podstaw mikroekonomii i nauk o zarządzaniu. Książka powstała na podstawie doświadczeń autorki zdobytych w pracy na stanowisku doradcy antymonopolowego dużych firm polskich i zagranicznych oraz podczas tworzenia Urzędu Antymonopolowego i kierowania jego pracami w pierwszym okresie polskiej transformacji.
Szczegóły: Biznes a ochrona konkurencji - Fornalczyk Anna
Tytuł: Biznes a ochrona konkurencji
Autor: Fornalczyk Anna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788375260403
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 220
Format: 16.7x24.1cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg