Biznes a ochrona konkurencji

Książka

Biznes a ochrona konkurencji

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375260403
  • Ilość stron: 220
  • Format: 16.7x24.1cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Biznes a ochrona konkurencji - Fornalczyk Anna

Książka jest pierwszym w Polsce opracowaniem na temat biznesowych skutków regulacji w zakresie prawa konkurencji.



Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.:



- Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji

- Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku

- Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji

- Jakie warunki muszą być spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego



W książce przedstawiono i omówiono regulacje i orzecznictwo antymonopolowe Unii Europejskiej oraz adekwatne opisy doświadczeń firm prowadzących działalność w Unii, w tym również w Polsce. Zaprezentowano ekonomiczne uzasadnienie prawa konkurencji, odwołując się do podstaw mikroekonomii i nauk o zarządzaniu. Książka powstała na podstawie doświadczeń autorki zdobytych w pracy na stanowisku doradcy antymonopolowego dużych firm polskich i zagranicznych oraz podczas tworzenia Urzędu Antymonopolowego i kierowania jego pracami w pierwszym okresie polskiej transformacji.


Szczegóły: Biznes a ochrona konkurencji - Fornalczyk Anna

Tytuł: Biznes a ochrona konkurencji
Autor: Fornalczyk Anna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788375260403
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 220
Format: 16.7x24.1cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Biznes a ochrona konkurencji - Fornalczyk Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×