Recepcja mediów 5. Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD

Książka

Recepcja mediów 5. Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788322791622
  • Ilość stron: 243
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 33,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 33,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Recepcja mediów 5. Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD

Piąty tom z serii "Recepcja mediów" jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Na tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji "Nowoczesna Polska" w celu popularyzacji edukacji medialnej. Chodzi przede wszystkim o to, aby ułatwić Czytelnikom korzystanie z Katalogu kompetencji medialnych i informacyjnych oraz ze scenariuszy lekcji w każdym miejscu, w którym nie mają dostępu do Internetu. Tom piąty "Recepcji mediów" jest ostatnią z serii monografią wieloautorską dotyczącą zagadnienia badań audytoryjnych, ujmującą aspekt odbioru w odniesieniu do kolejnych grup wiekowych, dlatego został przeznaczony nie tylko dla badaczy recepcji treści ze środków masowego przekazu, ale także dla odpowiedniego pod tym względem środowiska uczniowskiego, studenckiego i nauczycielskiego. Ze Wstępu Barbara Boniecka i Anna Granat


Szczegóły: Recepcja mediów 5. Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD

Tytuł: Recepcja mediów 5. Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322791622
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 243
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.478 kg
Redakcja: Boniecka Barbara, Granat Anna


Recenzje: Recepcja mediów 5. Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: