Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie

, , ,

Książka

Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie

, , ,

  • Wydawnictwo: SBP
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788365741172
  • Ilość stron: 292
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie - Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król, Bożena Jaskowska

W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Można jednak zauważyć, że przy stosunkowo dużej liczbie publikacji poświęconej określonym problemom zarządzania bibliotekami i stosowaniu przez nie narzędzi marketingowych, stanowczo brakuje prób uporządkowania sfery semantycznej i syntezy dotychczasowego dorobku terminologicznego w tej dziedzinie. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.


Szczegóły: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie - Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król, Bożena Jaskowska

Tytuł: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie
Autor: Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król, Bożena Jaskowska
Wydawnictwo: SBP
ISBN: 9788365741172
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 292
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.495 kg


Recenzje: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie - Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król, Bożena Jaskowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×