Marka Wizerunek, wizualność, komunikacja

Książka

Marka
Wizerunek, wizualność, komunikacja

  • Wydawnictwo: Libron
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788365705907
  • Ilość stron: 216
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marka

?Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną ? postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc ? brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, tożsamościach, autentyzmie, wartościach, sukcesach i prawdach marki niczym o egzystencji żywych istot. Obserwujemy społeczności i komunikaty, wiedząc, że to jednak ekonomia, a nie psychologia stanowi ich grunt ontologiczny, ale ponieważ zbyt wiele konceptów modelu gospodarki jest do przebrnięcia, a ich paradygmaty i tak boleśnie modyfikuje doraźna polityka, intryguje nas konsumeryzm nie tylko jako działanie biznesowe sensu stricto, lecz także kolekcja aktów wizualnych oraz werbalnych, których doznajemy m.in. z powodu konwergencji mediów o odnawiającym się statusie, tak efektownie wizualizujących ludzkie potrzeby i iluzje potrzeb?.


Szczegóły: Marka

Tytuł: Marka
Podtytuł: Wizerunek, wizualność, komunikacja
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788365705907
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 216
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.386 kg
Redakcja: Pułka Leszek, Rozbicka Patrycja


Recenzje: Marka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×