Marka Wizerunek, wizualność, komunikacja
Marka
Wizerunek, wizualność, komunikacja
- Wydawnictwo: Libron
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788365705907
- Ilość stron: 216
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Marka
?Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną ? postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc ? brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, tożsamościach, autentyzmie, wartościach, sukcesach i prawdach marki niczym o egzystencji żywych istot. Obserwujemy społeczności i komunikaty, wiedząc, że to jednak ekonomia, a nie psychologia stanowi ich grunt ontologiczny, ale ponieważ zbyt wiele konceptów modelu gospodarki jest do przebrnięcia, a ich paradygmaty i tak boleśnie modyfikuje doraźna polityka, intryguje nas konsumeryzm nie tylko jako działanie biznesowe sensu stricto, lecz także kolekcja aktów wizualnych oraz werbalnych, których doznajemy m.in. z powodu konwergencji mediów o odnawiającym się statusie, tak efektownie wizualizujących ludzkie potrzeby i iluzje potrzeb?.
Szczegóły: Marka
Tytuł: Marka
Podtytuł: Wizerunek, wizualność, komunikacja
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788365705907
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 216
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.386 kg
Redakcja: Pułka Leszek, Rozbicka Patrycja