Edukacyjne konteksty konstruktywizmu
Edukacyjne konteksty konstruktywizmu
- Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788366107113
- Ilość stron: 294
- Format: 12.0x19.0cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Edukacyjne konteksty konstruktywizmu
Podstawowym celem prezentowanej monografii jest przedstawienie i przedyskutowanie możliwie najszerszych kontekstów konstruktywizmu. Przyjmując, iż konstruktywistyczny model kształcenia stanowi alternatywę dla edukacji o charakterze transmisyjnym, zrywając jednocześnie z dotychczasową ideologią funkcjonalistycznego społeczeństwa, wskazywaliśmy ? choćby na mocy formuły zaproponowanej książki ? na deliberatywny charakter zarówno samego konstruktywizmu, jak i koncepcji kształcenia zeń wyprowadzanej. W konsekwencji monografia Edukacyjne konteksty konstruktywizmu przybrała postać dwoistą ? z jednej strony będąc pozycją o tematyce interdyscyplinarnej, obejmującej zagadnienia z epistemologii, filozofii nauki, pogranicza psychologii, teorii komunikacji i socjologii, a także szeroko pojmowanej pedagogiki; z drugiej zaś ogniskując ową interdyscyplinarność na problematyce edukacyjnej, gdzie poruszana tematyka tyczy się zagadnień stricte dydaktycznych.
Szczegóły: Edukacyjne konteksty konstruktywizmu
Tytuł: Edukacyjne konteksty konstruktywizmu
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788366107113
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 294
Format: 12.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.255 kg
Redakcja: Moroz Jacek, Szwabowski Oskar, Świrko Janina