Zwycięska Formuła Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1

Książka

Zwycięska Formuła
Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1

  • Wydawnictwo: Studio Emka
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788366142022
  • Ilość stron: 256
  • Format: 15.0x22.7cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zwycięska Formuła - David Coulthard

Sport inspiruje i łączy ludzi, ale w ostatecznym rozrachunku jest też biznesem. Zatem można się na jego przykładzie wiele nauczyć, a wnioski wykorzystać w pracy zawodowej lub we własnej firmie.

Jak mechanicy z zespołu Formuły 1 potrafią zmienić cztery koła w 1,9 sekundy?
I jakie ma to znaczenie dla takiej firmy, jak np. Blackberry?
W czym tkwi tajemnica sprawnego zarządzania czasem przez Rona Dennisa?
I jak może ona pomóc producentom telewizyjnym?
Dlaczego Formuła 1 jest przykładem wspaniałego przywództwa, motywacji i strategii?
I czego możemy się z tego nauczyć?

W Zwycięskiej formule kierowca, komentator i przedsiębiorca David Coulthard wprowadza nas w tajemny świat Formuły 1. Prosto, ciekawie i przekonująco opowiada, jak po zakończeniu kariery sportowej stawił czoło nowym wyzwaniom dzięki umiejętnościom nabytym w czasach, gdy był w czołówce najbardziej wymagającej dyscypliny sportów motorowych.

Pisząc o sobie i wybitnych ludziach, których znał osobiście, takich jak Lewis Hamilton, Ron Dennis, sir Frank Williams, Christian Horner i Sebastian Vettel, Coulthard fascynująco pokazuje Formułę 1 od kuchni, a jednocześnie wprowadza nas w świat biznesu, którym jest sport i świat sportu.

Zwycięska Formuła oparta jest na kilku fundamentalnych przekonaniach. Trzeba pracować rzetelnie i trzeba pracować ciężko, ?bo ciężka praca jeszcze nikogo nie zabiła?; trzeba wierzyć w siebie, ale należy też siebie poznać, swoje preferencje i możliwości, by uwolnić osobisty potencjał; trzeba nauczyć się pracować w zespole, być otwartym na innowacje, umieć szacować ryzyko i je podejmować; nie wolno ulegać wygodnej stagnacji, nie wolno grać nieczysto; trzeba umieć odnosić sukcesy i ponosić straty.

O autorze:

David Coulthard jest kawalerem Orderu Imperium Brytyjskiego i byłym brytyjskim kierowcą Formuły 1, który po zakończeniu kariery sportowej został prezenterem, komentatorem, dziennikarzem i przedsiębiorcą. Wystąpił w 247 wyścigach, zwyciężając w trzynastu i sześćdziesiąt dwa razy stając na podium. W 2001 roku został wicemistrzem świata F1, startując w barwach zespołu McLaren.

Po zakończeniu startów w Formule 1 kontynuował współpracę z Red Bullem jako konsultant i został komentatorem wyścigów Formuły 1 dla stacji telewizyjnej BBC. Od 2016 roku był komentatorem i analitykiem telewizji Channel 4 podczas zawodów Formuły 1.

Jeśli chodzi o działalność biznesową, to Coulthard jest między innymi współzałożycielem agencji reklamowej Velocity Experience, która w 2017 roku zorganizowała imprezę F1 Live London, oglądaną na żywo przez 100 tysięcy widzów, oraz świetnie prosperującej firmy producenckiej Whisper Films, która specjalizuje się w najwyższej jakości filmach reklamowych oraz dokumentalnych i programach sportowych (transmitowała między innymi wyścigi Formuły 1 na zlecenie stacji Channel 4).

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo Studio Emka
Zapłocie 32 C
02-970 Warszawa (Polska)
tel: 507780504
email: wydawnictwo@studioemka.com.pl


Szczegóły: Zwycięska Formuła - David Coulthard

Tytuł: Zwycięska Formuła
Podtytuł: Przywództwo, strategia, motywacja jak w Formule 1
Autor: David Coulthard
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788366142022
Tytuł oryginału: The Winning Formula: Leadership, Strategy and Motivation The F1 Way
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Jeżewski Władysław
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 256
Format: 15.0x22.7cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.53 kg


Recenzje: Zwycięska Formuła - David Coulthard

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: