Napędzane emocjami Językowa kreacja marki
Napędzane emocjami
Językowa kreacja marki
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788379965922
- Ilość stron: 239
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Napędzane emocjami
SPIS TREŚCI
Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem? Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego
Wprowadzenie do Motion & Emotion
Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania marki
Rozdział 2. Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej
Rozdział 3. Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA
Rozdział 4. ?Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny?. O wielogłosowości w prasie branżowej
Rozdział 5. Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena
Rozdział 6. ?Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena?. O personifikacji w brandingu
Rozdział 7. Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu
Rozdział 8. Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych
Na zakończenie
Bibliografia
Summary. Powered by Emotions. Linguistic Brand Creation
Szczegóły: Napędzane emocjami
Tytuł: Napędzane emocjami
Podtytuł: Językowa kreacja marki
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
ISBN: 9788379965922
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 239
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.31 kg
Redakcja: Fillip Grażyna