Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

, , ,

Książka

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

, , ,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788301204563
  • Ilość stron: 182
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów - Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski

Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.

Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.


Szczegóły: Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów - Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski

Tytuł: Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Autor: Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301204563
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.292 kg


Recenzje: Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów - Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: