Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788301204563
- Ilość stron: 182
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów - Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.
Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.
Szczegóły: Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów - Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski
Tytuł: Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Autor: Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301204563
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.292 kg