Zarządzanie silną marką

Książka

Zarządzanie silną marką

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788363391799
  • Ilość stron: 444
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie silną marką

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych - wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.

Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:

- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,

- elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,

- prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,

- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,

- proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,

- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,

- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.

Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.


Szczegóły: Zarządzanie silną marką

Tytuł: Zarządzanie silną marką
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391799
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 444
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.66 kg
Redakcja: Witek-Hajduk Marzanna K.


Recenzje: Zarządzanie silną marką

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: