Zarządzanie marketingowo-logistyczne Kontekst zrównoważonego rozwoju

, ,

Książka

Zarządzanie marketingowo-logistyczne
Kontekst zrównoważonego rozwoju

, ,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788301205348
  • Ilość stron: 146
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie marketingowo-logistyczne - Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków ? pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach


Szczegóły: Zarządzanie marketingowo-logistyczne - Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski

Tytuł: Zarządzanie marketingowo-logistyczne
Podtytuł: Kontekst zrównoważonego rozwoju
Autor: Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301205348
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 146
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: Zarządzanie marketingowo-logistyczne - Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski (1)