Zarządzanie marketingowo-logistyczne Kontekst zrównoważonego rozwoju
Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski
Zarządzanie marketingowo-logistyczne
Kontekst zrównoważonego rozwoju
Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788301205348
- Ilość stron: 146
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Zarządzanie marketingowo-logistyczne - Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków ? pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Szczegóły: Zarządzanie marketingowo-logistyczne - Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski
Tytuł: Zarządzanie marketingowo-logistyczne
Podtytuł: Kontekst zrównoważonego rozwoju
Autor: Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301205348
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 146
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg